יום שלישי, 2 באפריל 2013

פאבים מומלצים באילת

חיי הלילה התוססים בפאבים של אילת מושכים אנשים רבים בטווח רחב של גילאים. ההוכחה להצלחתה של סצנת הלילה המקומית, היא התמלאותה של העיר בתיירים בחג של יום אחד – יום העצמאות.
אין כמו סיבוב ברים באילת. מחירי האלכוהול נמוכים בהשוואה למרכז הארץ, כוסות הצ'ייסר גדולות יותר (אמיתי!), הים קרוב ומזמין, ולרשותך עומד צי ענק של מוניות שייקחו אותך בשמחה לכל יעד. בנוסף, רוב הברים מרוכזים במתחם אחד, מרכז התיירות. מרכז התיירות הוא המקום בו כולם פוגשים את כולם, וגולשים בקלות מהפאב-למסעדה-לפאבים אחרים-לים-והביתה.

להלן רשימת המומלצים שלי:

מייקס פלייס

בטיילת המלך שלמה, על חורבותיו של מוסד אילתי וותיק ואהוב, היאכט פאב, הושק בשנה שעברה הסניף השישי של רשת הפאבים המצליחה "מייקס פלייס". בדומה ליאכט פאב, אשר אירח את מיטב המוסיקאים הישראליים, המייקס פלייס מוקדש גם הוא להופעות חיות, ופעם בשבוע מתקיים במקום ג'ם סשן של מוסיקאים מקומיים. המייקס פלייס הוא פאב באווירה אמריקאית, דבר הבא לידי ביטוי בתפריט העשיר, בעיצוב, בשולחנות הביליארד, ובמשחקי הספורט המשודרים על מסכי הפלזמה.

בבוג'י

בר נוסף באווירה של חו"ל. גם כאן, הדגש הוא על מוסיקה טובה (רוקנרול לדורותיו) ועל משחקי ספורט. בבבוג'י ישנה במה קטנה להופעות חיות ולערבי במה פתוחה, שולחן ביליארד, וחלונות ענק דרכם ניתן להשקיף מלמעלה על חיי הלילה השוקקים של מרכז התיירות. סטייל.

גבי'ס פאב

הפאב הוותיק ביותר באילת. גבי וענונו, הבעלים, הברמן, ואיש שיחה מרתק, שומר בקנאות על המתכונת המצומצמת של הבר שלו, ומתעלם מהזמנים המשתנים. בתפריט: אלכוהול וגזר, פלייליסט מוסיקלי של אלבומים שלמים (דיסקים!). מלד זפלין ועד לאיימי וויינהאוס, טום ווייטס, הדלתות, פינק פלויד, וכל האמנים שהותירו חותם משמעותי בהיסטוריה של המוסיקה.

החוט המקשר בין הפאבים המומלצים שלי, טמון במוסיקה שאני אוהב (רוק לסוגיו) ובגילי המופלג (שלושים פלוס פלוס). לקוראים הצעירים יותר ולחובבי המיינסטרים, אני ממליץ על הפאבים הבאים: פארק אווניו הממוקם בפארק אופירה, פאב הדובים, המסי-בר והברדק במרכז התיירות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה