יום חמישי, 28 במרץ 2013

אתר חדש לבחירות לראשות עיריית אילת ומועצת העיר

השנה הקרובה היא שנת בחירות באילת. למרות שמועד הבחירות המוניציפאליות נקבע לסוף אוקטובר, החלטנו במערכת אילת סיטי, להקדים תרופה ולהקים אתר אינטרנט לבחירות לראשות עיריית אילת, אשר ירכז את כל המידע אודות הסיעות והמועמדים השונים למועצת העירייה ולראשותה.
בגלל שמרבית הדיונים מתקיימים בזירת הפייסבוק, אנו רואים צורך אמיתי בהקמת דף פייסבוק המוקדש לבחירות המקומיות, ובו מתחם אינפורמטיבי. לצד מידע על עמדותיהם של המפלגות והמתמודדים, יישמר מקום מיוחד לעמדותיהם של תושבי אילת אודות המועמדים ונושאים נוספים שעל סדר היום האילתי.
במרחק של כחצי שנה ממועד הבחירות (22.10.13) המועמדים לתפקיד ראש העירייה הם ראש העיר המכהן מאיר יצחק הלוי, דובי כהן, תומר ביצר, ולימור להב, אשר נבחרה כחברת מועצת העירייה בבחירות הקודמות דרך סיעתו של ראש העיר לשעבר, רפי הוכמן. אבל בפוליטיקה כמו בפוליטיקה, התמונה עדיין יכולה להשתנות.
עוד באתר: תוצאות הבחירות הקודמות (2008). טבלאות הנתונים של משרד הפנים שופכות אור על התפלגות הקולות של תושבי אילת. אחוזי ההצבעה בבחירות הקודמות עמדו על פחות מחמישים אחוזים, כאשר מחצית מהקולות הופנו לראש המועצה המכהן. אנו מקווים כי האתר החדש, המידע המקיף והשיח שיבוא בעקבותיהם, יגדילו את אחוזי ההצבעה בעיר. אחרי הכל, אילת היא העיר שלנו ולהחלטות של קברניטי העיר ישנה השפעה מיידית ומכרעת על חיי התושבים. למרות שפורמאלית, השתתפות בבחירות הינה זכות, אנו רואים בהצבעה חובה מוסרית ואזרחית. נותר רק לסכם באיחולי הצלחה למתמודדים, לתושבים ולאתר החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה