יום שני, 8 באפריל 2013

שייט באילת

יש דרכים רבות לנצל את הים והשמש באילת בזמן החופשה, אך אין ספק ששייט באילת תופס את האווירה הימית של העיר בצורה הטובה ביותר. בין אם אתם חולמים על שייט באווירה רגועה עם אדם אהוב, או מעוניינים לתכנן אירוע שמח ומרובה משתתפים על יאכטה מפוארת, אטרקציות השייט באילת הן הכתובת שלכם.

שייט בים האדום


מבין מבחר האטרקציות הימיות אשר קיימות בשפע באילת, שייט באילת הוא מבין הפעילויות הפופולאריות ביותר בעיר, אהוב על ידי מבקרים, תיירים ותושבים כאחד. ולא קשה להבין למה – שייט במפרץ אילת נותן לכם אפשרות ליהנות מהנוף האילתי מקרוב, כאשר אתם עצמכם מהווים חלק בלתי נפרד ממנו. משייט מהיר בסירות מנוע ועד השכרת מפרשיות ויאכטות פרטיות, אטרקציות שייט באילת הן רב-גוניות ומושלמות לזוגות, משפחות, קבוצות חברים, גיבוש חברות ועוד.

הפלגות באילת


הפלגות באילת הן אטרקציה שפשוט אסור לוותר עליה. מלבד הנוף המדהים, הים הקסום והבריזה הנהדרת, מרבית ההפלגות באילת כוללות גם מוזיקה, ארוחה מפנקת על הסיפון, צלילה ושחייה במים ואף פעילויות ספורט ימי. באפשרותכם להירשם להפלגות היוצאות מדי יום, או לצאת להפלגה פרטית משלכם. אל תפספסו הפלגה בספינת זכוכית, ספינה שהקומה התחתונה שלה שקועה במים, כאשר קירותיה שקופים ומאפשרים לכם לחוות את כל היופי שמציע העולם התת-ימי, מבלי להירטב או להזדקק לציוד מיוחד.

אירועים מיוחדים בלב ים


המרחק מהמולת העיר אילת, השלווה שמספק המרחב הפתוח והנוף המרהיב של הים הכחול כנגד הרי אדום הם מאפיינים ייחודיים שלא ניתן לראות בשום מקום אחר. לכן אין זה מפתיע שרבים מנצלים את המקום לחגוג בו אירועים מיוחדים. בין אם אתם מארגנים יום הולדת, בר/בת מצווה, הצעת נישואין, חתונה, מסיבות רווקים או יום נישואים, הפלגה באילת היא התפאורה האולטימטיבית לאירועים שכאלה, המבטיחה להפוך כל מסיבה וחגיגה למיוחדות ובלתי נשכחות.

מומלצים באילת


המגוון הרחב המוצע בעיר אילת בתחום השייט וההפלגות, כולל מבחר של הצעות מפתות המתאימות לכל אוכלוסייה ולכל מטרה, ביניהן: "לעוף על המים", סירה לאירועים פרטיים על פי העדפת הלקוח, "ונוס", יאכטה המיועדת להפלגות רומנטיות, "ישראל-ים", ספינת זכוכית לצפייה בים מבפנים, "אטלנטיס", סירה המוקדשת לספורט ימי, "לונה", יאכטה לנהיגה עצמית, "הרמוני", ספינת אירועים מפוארת, "תרשיש", יאכטה אסיאתית מיוחדת, "קורל 2000", מצפה תת ימי נייד, "פארדייז", לשייט תענוגות רגוע, "מונטה קרלו", יאכטה לאירועים מיוחדים, "ג'ול וורן", עם רצפת הזכוכית לצפייה בחיים התת-ימיים, "מרי לו" להפלגות VIP, "פעמונית הים", יאכטה הנגישה לנכים ועוד.

כל אטרקציית שייט באילת מציעה חוויה שונה ומיוחדת במינה. שייט באילת היא אטרקציה אשר מתאימה לכל אווירה ולכל אופי, ומבטיחה להפוך לזיכרון מתוק ובלתי נשכח מהעיר הדרומית. אנו מאמינים שכולם חייבים זאת לעצמם לנסות הפלגה במימי מפרץ אילת, על מנת להפיק את המיטב מהנוף הייחודי והאווירה האילתית.

2 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    נראה לי מאוד יפה להציע נישואין על חוף הים באילת בשעת שקיעה או במהלך הפלגה בלב הים. אני אישית לא כל כך אוהב הפלגות ולכן העדפתי להציע נישואין בדרך אחרת .
    אשתי ואני מאוד אוהבים לטוס ולכן כאשר החלטתי להציע לה נישואין חיפשתי חברה להשכרת מסוק וקבעתי איתם סיור מצפון המדינה עד הדרום עם עצירה במקומות פסטורליים, באחד המיקומים (העצירה השלישית) חבר שלי ארגן את המקום ושם פרחים בחול (זה היה על חוף הים) פיזר עלי כותרת ובאחד הפרחים בשורה שמנו את הטבעת ככה ש"קטפתי" לה פרח עם טבעת יהלום בפנים. היא כל כך התרגשה והתחילה לבכות.
    עד היום כל פעם החבר שלי צוחק עלי ואומר לי שאני יכול לעשות מזה עסק ולארגן הצעות נישואין לאנשים!

    השבמחק
  2. ממש קול! בדיוק מחפשים לסגור מעכשיו לעכשיו נופש באילת עם טיסות, ורצינו קצת לשבור שגרה ולעשות עוד אטרקציה מעניינת שעוד לא יצא לנו לעשות (כי את אילת אנחנו מכירים כבר די טוב..). בהחלט חומר למחשבה

    השבמחק