יום רביעי, 17 באפריל 2013

מועדונים באילת

אילת היא עיר של בילויים. מאזור התעשייה שבצפון העיר ועד לגבול מצרים בדרום, העיר שופעת במקומות בילוי. חלקם במתחמי בילוי, כדוגמת מרכז התיירות המכיל ברים, מסעדות, מועדונים ואטרקציות, וחלקם בנקודות ציון מבודדות בלב המדבר, כדוגמת חוות היען המארחת מדי שנה במסיבות ענק את מיטב האמנים מישראל ומהעולם.
אילת היא עיר של בילויים. הרי אדום המשתקפים במפרץ, הלילות זרועי הכוכבים והזריחות האדירות, נוטעות במתבונן את תחושת החופש האולטימטיבית. אל מול עוצמות הטבע האופפות את אילת, כל הדאגות והבעיות הולכות וקטנות ומותירות מקום לחגוג את החופש, את החיים.
במרכז התיירות, מתחם הבילויים הראשי של אילת, ממוקמים שני מועדונים: במפלס התחתון, מארח מועדון הג'ויה את טובי תקליטני המיינסטרים בסופי השבוע. מועדון הכותנה במפלס האמצעי מיועד לבני 25 ומעלה, ומוקדש למוסיקה הים תיכונית, כולל הופעות חיות מדי שבוע.
לעומת מרכז התיירות המוקף באכסניות, מלונות ושכונות מגורים, אזור התעשיה של אילת הוא מקום אידאלי לחיי לילה שוקקים, מסיבות ומועדונים. הוויו בר ברחוב המלאכה מוביל את סצנת המועדונים באילת, בהיותו דאנס בר עכשווי ומתקדם המאובזר במיטב הטכנולוגיה וממוקם תחת כיפת השמיים.
הגלינה, גם היא באזור התעשיה, משנה את פניה עם חילופי העונות (גלינה סאמר וגלינה ווינטר), ומכילה עד אלף וחמש מאות בליינים במסיבות ענק.
מלבד המועדונים הממוסדים (לא הזכרנו את קלאב סבן במרינה, גוסיפ באזור התעשיה ואת גריז שליד האוניברסיטה), חיי הלילה של אילת מאופיינים גם במסיבות סוערות בחופי המפרץ. בחוף המגדלור, חוף הווילג', ריף הדולפינים וחוף הדקל נערכות מדי קיץ מסיבות מושקעות. מעבר למסיבות, חוף הדקל וריף הדולפינים נותנים במה לפסטיבלים, לאירועי תרבות והופעות של האמנים המובילים בישראל.

למידע נוסף בקרו באתר אילת סיטי בדף מועדונים באילת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה