יום ראשון, 12 במאי 2013

פייסבוק אילת סיטי - לייק האלפיים

זה קרה בליל שישי, קצת אחרי חצות הלילה (11/05/2013). שוטטתי בין התצלומים, הסטטוסים, הדיונים והסרטונים בדף הפייסבוק של אילת סיטי. ברגע אחד כמות הלייקים לדף עברה מ-1997 ל-2001. זה היה רגע מרגש. מהרגעים האלה שבהם מופק בדמיונך סרט מושקע באורך מלא, המסכם את המסע שעברת מתחילת הדרך ועד סופה.
אני זוכר את תחילת הדרך, את המתווה שהנחנו לדף הפייסבוק של אילת סיטי:
  1. נקודת מבט מפרגנת, תומכת, מחוייכת ואופטימית.
  2. בלי פוליטיקה.
  3. שמירה על שפה נקייה, ללא השמצות.
  4. בלי ספאם לסוגיו השונים.
מאוחר יותר הגיעה גם החלטה סגנונית, לפתוח את הסטטוסים במשפט "בוקר טוב אילת סיטי". או צהריים טובים. או כל דבר אחר. שינויים רבים עברו על דף הפייסבוק (וגם על פייסבוק עצמו) במשך הזמן. המשפט הפותח לא השתנה, למעט מספר מועט של סטטוסים שנכתבו בהתרגשות ובדחיפות ובהם הושמט.
מדף פייסבוק קטן המתאר את הלך הרוח במשרדי אילת סיטי, הופנה המוקד החוצה, אל העיר אילת. תחילתו של התהליך הזה, בפרויקט "תמונה אחת מאילת ביום" שכלל תמונות של נופים ייחודיים, אנשים, בעלי חיים ואירועים מיוחדים בעיר ובשמורות הטבע. נכון להיום, בלייק האלפיים ואחד, דף הפייסבוק של אילת סיטי מהווה מרחב נקי שבו ניתן להתעדכן (וגם לקיים דיון) בכל הקשור לאילת. תחרויות ספורט וצילום, מופעים ואירועים, עסקים, סדנאות, הרצאות ואפילו עניינים מוניציפליים. מכאן הדרך רק מתחילה.

קישור: פייסבוק אילת סיטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה