יום שני, 8 בספטמבר 2014

מוסכים באילת

בארץ קיימים מעל 5,000 מוסכים מורשים בחוק ומעל 35,000 אנשים העוסקים בתחום. כיצד נדע להבחין מהו מוסך מורשה ומיהו איש מקצוע הוגן? היכן נמצא ה"טופ" של המוסכים באילת? מוסך הוא מרכז השירות לרכב, הוא הכתובת כאשר רכבך אינו מגיב כמו שצריך, שובק חיים או חס וחלילה עובר תאונה. על העובדים במוסך מוטלת האחריות להיות מקצועיים, להכיר את כל התקלות שעלולות להתקיים ברכב ולהתחדש כל עוד עולם הרכב מתחדש, כלומר – באופן קבוע ובלתי פוסק. לאחר שהבחנת בצורך בטיפול של איש מקצוע ברכבך, תוכל לקבל חוות דעת הכוללת הצעת מחיר ופירוט הפעולות שעתידות להתבצע במכונית. במידה ואינך מרוצה מהמחיר אותו נקב איש המקצוע, או שהתעוררה אצלך נורה אדומה מכל סיבה שהיא – זכור שזוהי זכותך לבקש חוות דעת נוספת ללא פחד.

מוסך מורשה

מוסך הכוכב שואקה אילת - צילום אתר אילת סיטי
מוסך הכוכב שואקה
בזמן העבודה.
בארץ קיים מוסד ללא כוונות רווח בשם "איגוד המוסכים בישראל", המרכז תחתיו את כלל המוסכים המורשים בחוק – מוסכים המאושרים על ידי משרד התחבורה והיבטי הבטיחות, תקני העבודה, המחירים והרמה המקצועית של עובדיהם נמצאים תחת פיקוח צמוד וקבוע. אמנם אין כל אילוץ או כלל לפיו עליך לתקן את רכבך רק אצל מוסך מורשה, אולם זוהי החלופה המומלצת אצל כל יודע דבר בתחום הרכב. טיפול בכלי הרכב שלך אצל מוסך מורשה מקטין ואף מעלים את הסיכויים ליפול קורבן לחלפים מזויפים או כאלה שאיכותם ירודה, וכן במקרה בו מתעוררת בעיה יש למי לפנות וממי לקבל מענה נוסף.


מוסך מורשה יבואן

מוסך מורשה יבואן הוא המוסך היחיד בעיר או באזור מסוים שהוסמך על ידי היצרן להעניק טיפול כולל לרכב מתוצרתו, לפיכך הוא יקבל לרוב עדכונים לגבי טיפולים וחלפים מיוחדים, יספק לעובדיו השתלמויות מטעם היצרן ויעבור ביקורות תכופות הבודקות איכות, רמת שירות ותקנים. לאור כל אלו, מחיר הטיפול ברכבך במוסך מסוג זה יהיה יקר יותר בצורה משמעותית, והיחס אותו תקבל יהיה אישי הרבה פחות מזה שתקבל במוסך כללי, בו בעל המוסך הוא גם מנהל העבודה והאדם עמו יש לך אינטראקציה. מכאן זוהי כבר הבחירה שלך - האם משתלם לך לשלם "אקסטרה" עבור יתרונות כמו זמינות חלפים מקוריים, התמקדות במגוון מצומצם של דגמים, ציוד דיאגנוסטיקה מתקדם ומקצועיות בכל הרכבים החדשים ביותר בשוק? תיקון הרכב במוסך כללי או "רגיל" לאו דווקא מבטיח רמה מקצועית ירודה או אנשי מקצוע שרוצים "לרמות" אותך, אך בהחלט קיים סיכוי לכך.

מוסכים מורשי יבואן באילת

פוקס רום – מוסך "פוקס-רום" נוצר לאחר מיזוגם של שני מוסכים ותיקים ובולטים באילת, והוא עוסק בטיפול בכל כלי הרכב, הכנות לטסט, תיקון תקלות, מתן שירות "טרייד-אין" ואף מחזיק נציגים של חברות כמו ג'יפ, קרייזלר, דודג' וסוזוקי. מוסך פוקס רום באילת סיטי
מוסך צ'מפיון – זהו מרכז שירות באילת מקבוצת "צ'מפיון מוטורס" הארצית הנתמך על ידי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הרכב ונותן שירותי תמיכה ומכירה לרכבים מסוג אאודי, סיאט, סקודה, ופולקסווגן.
מוסך צ'מפיון באתר אילת סיטי
מרכז שירות אדומית – זהו המוסך המורשה של חברות מרצדס, יונדאי ומיצובישי באילת, והוא מספק שירותי טיפול ומכירה של רכבים אלו. המרכז קיים כבר מעל 30 שנה והוא החל דרכו כתחנת סיכה בלבד. כיום הוא נחשב למרכז שירות מהותיקים במדינה בתור מוסך מורשה יבואן של חברות מרצדס, מיצובישי ויונדאי.
מרכז שירות אדומית באתר אילת סיטי
מוסך הבנים – מרכז שירות טויוטה – זהו מרכז השירות והמכירות היחיד של רכבי טויוטה באילת. הסוכנות קיימת כבר כמעט 25 שנה, וניתן לבצע באמצעותה טרייד-אין לכל רכבי טויוטה.
מוסך הבנים באתר אילת סיטי
העוגן שירותי רכב - העוגן הוא מרכז שירות ומכירה של רכבי קיה KIA באילת ובערבה, וכן הוא מוסך מורשה של חברות פיאט, הונדה, פיז'ו וסיטרואן. המוסך פועל כבר מעל 30 שנה באילת, מאז הוא מתקן בהצלחה רכבים פרטיים ומסחריים כאחד.
מוסך העוגן באתר אילת סיטי
מוסך הכוכב שואקה - אם יש לכם רכב של חברת מאזדה, פורד או סובארו - זהו המקום אליו תיקחו את רכבכם כאשר הוא זקוק לטיפול. אם אין לכם רכב של אחת מהחברות האלו ותרצו להתחדש באחד - זהו המקום באילת אליו תלכו על מנת לרכוש אותו. המוסך המשפחתי קיים כבר מעל 20 שנה בעיר, והוא מציע לתושביה שירות אמין, מקצועי ומהיר במיוחד.
מוסך הכוכה שואקה באתר אילת סיטי

חשמלאות רכב
ככל שעולם הרכב מתקדם ומשתכלל, כך כל אוטו חדש שיוצא לשוק נשען ומסתמך יותר מקודמיו על חשמל רכב בזמן הפעלת מערכותיו. מחשב הרכב, בעזרת מערכת החשמל, מנצח על תזמורת המנגנונים המכניים ואף מתחזק מערכות הכרחיות פחות לתפקוד השוטף כמו תאורה, סאונד ושמע, מיזוג אוויר ועוד.

היכן תקבלו שירותי חשמלאות רכב באילת?

אוטו סטארט - זהו מוסך מורשה משרד התחבורה באילת למתן שירותי טיפול במיזוג רכבים, מערכות שמע, אזעקות ומיגון, מערכות ניווט ועוד. אוטו סטארט עובדים עם חברות איתוראן ופוינטר, ומוכרים מצברי שנפ.
מוסך אוטו סטארט באתר אילת סיטי
דור שירותי חשמל לרכב - זהו השירות הנייד שלכם באילת; ניידת שירות פעילה 24 שעות ביממה ותיקוני חשמל ומיזוג אוויר לרכבים פרטיים, מסחריים, משאיות, אוטובוסים וטרקטורים.
דור שירותי רכב באתר אילת סיטי

פחחות רכב

לא משנה כמה תתעקשו שהפנימיות היא הקובעת ולא היופי החיצוני - כשזה מגיע למכונית שלנו, אף אחד לא אוהב לראות שריטות, דפיקות ושאר מזכרות שהשאירו ציפורים המעופפות מסביב. למרות שלרוב הפגיעות האלו לא מפריעות לתפקודו התקין של הרכב, לעיתים אין ברירה אלא לקפוץ לביקור אצל הפחח לשיפוץ ושיפור המראה של הרכב. תחום פחחות הרכב כולל בתוכו תיקונים כמו חידוש הצבע, החלפת פנסים ומראות, תיקוני פח שספג מכות ומעיכות וכדומה.
אמנם כמעט בכל מוסך תוכלו לקבל שירותי פחחות וצבע, אולם רק מספר מצומצם מהמוסכים באילת מתמחים בתחום זה. הנה כמה מהם:
ציון פחחות וצבע - המוסך של ציון מתמחה בתחום הפחחות והצבע באילת, והוא בעל הסדר בלעדי עם מגוון חברות ביטוח כמו כלל, מגדל, הראל ומנורה, ועם חברות ליסינג והשכרה כמו שלמה סיקסט, קל אוטו, אלבר ועוד.
ציון פחחות וצבע באתר אילת סיטי
מוסך ערבה - מוסך ותיק ומוכר באילת הפועל מעל 30 שנה בעיר. המוסך מתמחה בהכנת הרכב לטסט בזריזות וביעילות, וכן בהשבת הרכב שלכם למצבו המקורי - מחודש, משופץ ומלא ברק.
מוסך ערבה באתר אילת סיטי

תגובה 1:

  1. תודה רבה על האינפורמציה, האם יש מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח מסוימת? אם כן איך אני יודע באיזה מוסך מדובר ?

    השבמחק