יום חמישי, 28 בפברואר 2013

אזור טיולים חדש באילת סיטי

כבר תקופה ארוכה שצוות אילת סיטי משתעשע ברעיון של יצירת אזור שמוקדש לטיולים באזור אילת. העיר אילת מוקפת בטבע מרהיב ביופיו, וחשבנו שנכון וראוי להציף את אפשרויות הטיול באזור בצורה בולטת וראויה. החלטנו שאזור זה יכיל רק טיולים שניתן לבצע באופן עצמאי ומתאים לכל המשפחה: אם ברגל, אם ברכב, אופניים, אופנוע או רכב שטח (4X4). פסלנו אופציות מורכבות יותר של טיולים מסובכים שדרוש ידע מקצועי רחב יותר של מורה דרך או מדריך מיומן.

צוות אילת סיטי יצא בעצמו לטיולים הללו מתוך כוונה לצלם אותם בסטילס ובווידיאו ולהביא רשמים עדכניים עד כמה שניתן ולא להסתמך על זיכרונות עבר או על הסברים אחרים שניתן למצוא בספרים או מקורות אינטרנטיים אחרים.
לטיולים יצאנו בשני מקבצים עיקריים:

הראשון לקראת סוף ינואר 2013 ובו כיסינו חמש נקודות צפונית לעיר אילת על כביש הערבה: פארק הצפרות, תצפית הפלמינגו בבריכות המלח, דקלי הדום, עמודי עמרם ולסיום מחצבת שחורת.

את המקבץ השני ביצענו כמה ימים לאחר מכן, בראשית פברואר 2013. מקבץ זה התמקד בכניסה המערבית לעיר אילת (כביש 12 המוביל למצפה רמון) ובו כיסינו 5 נקודות נוספות: הקניון האדום, מצפה הר חזקיהו, מצפה הר יואש, מצפה הר יהורם והר צפחות שממוקם דרומית יותר, בסמוך לחוף אלמוג בחוף הדרומי של אילת.

להלן מספר תמונות מהטיולים השונים.

עמודי עמרם:
עמוד עמרם אילת
דקלי הדום:
דקלי הדום
פלמינגו באילת:
פלמינגו באילת
הקניון האדום:
הקניון האדום

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה